دوج با رام لارامی به جنگ فوردآمد

رم ۱۵۰۰ لارامی لانگ‌هورن، با دارابودن پیشرانه قدرتمند، کابین لوکس با تزییات چوب و چرم و تجهیزات رفاهی مناسب، خودرویی است که در این سگمنت نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت و نزدیک‌ترین رقیب فورد F-۱۵۰ لیمیتد به حساب می‌آید.

چندی پیش بود که شرکت خودروسازی فیات-کرایسلر، از مدل جدید پیک‌آپ رم 1500 رونمایی کرد و به دلیل طراحی جدید و تغییر زیاد طراحی خودرو در مقایسه با نسل قبل، نظر همگان را به خود جلب کرد. ولی پس از عرضه این خودرو، این شرکت یک تریم خاص از این خودرو را با نام لارامی لانگ‌هورن(Laramie Longhorn)  به بازار عرضه کرد که دارای تجهیزات رفاهی و جذاب زیادی است و اضافه شدن این تجهیزات به این خودرو، باعث شده تا نتوان به راحتی از کنار این پیک‌آپ فول سایز زیبا گذشت.  هنوز قیمت نسخه لارامی لانگ‌هورن رم 1500 اعلام نشده است، اما رم در قیمت‌گذاری این خودرو، باید قیمت نزدیک‌ترین رقیب این خودرو که فورد F-150 لیمیتد است را در نظر بگیرد، چراکه فورد F-150 لیمیتد دارای برچسب قیمت 60 هزار و 755 دلاری است که حدود 10 هزار دلار از از مدل F-150 راپتور، گران‌تر است.

 دوج با رام لارامی به جنگ فوردآمد

رم لارامی لانگ‌هورن، علاوه بر بهره بردن از چوب طبیعی، چرم طبیعی و فلز در داخل کابین، دارای رینگ‌های آلیاژی 20 تا 22 اینچی نیز است. بر روی کمربندهای ایمنی این خودرو، نشان رم هک شده است، همچنین رم لارامی لانگ‌هورن، دارای سیستم اتصال 4G با وای‌فای Hotspot، نمایشگر لمسی 12 اینچی سیستم صوتی و تصویری و سیستم تهویه صندلی‌های ردیف عقب است.  رم لانگ‌هورن دارای دو تریم قهوه‌ای رنگ برای فضای داخل، چراغ‌های ال‌ای‌دی جلو و عقب، طراحی خاص و انحصاری جلو پنجره، فلاپ‌های نصب شده بر روی گلگیر، قلاب یدک‌کشی جلو و عقب، رکاب‌های جانبی و سیستم mild-hybridization Plus e-torqueرا به صورت پیش‌فرض در مدل شش سیلندر و آپشنال در مدل هشت سیلندر، دارا است. وظیفه این سیستم، تامین انرژی سیستم‌های برقی این خودرو است تا توان پیشرانه به طور کامل به چرخ‌ها منتقل شود.

دوج با رام لارامی به جنگ فوردآمد
 رم این خودرو را با دو پیشرانه مختلف به بازار ارائه می‌دهد. پیشرانه اول، یک پیشرانه 3.6 لیتری شش سیلندر است که مجهز به سیستم mild-hybrid است و پیشرانه دیگری که رم برای این خودرو تولید کرده، یک پیشرانه هشت سیلندر 5.7 لیتری Hemi است که قادر به تولید بیشینه قدرت 395 اسب‌بخار و بیشینه گشتاور 557 نیوتن‌متر است که رم سیستم mild hybrid را به صورت آپشن برای این خودرو ارائه می‌کند. وظیفه انتقال قدرت هر دو پیشرانه، بر عهده یک جعبه دنده خودکار هشت سرعته است. رم 1500 لارامی لانگ‌هورن، با دارابودن پیشرانه قدرتمند، کابین لوکس با تزییات چوب و چرم و تجهیزات رفاهی مناسب، خودرویی است که در این سگمنت نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت و نزدیک‌ترین رقیب فورد F-150 لیمیتد به حساب می‌آید.

 

 

منبع : خودرونویس

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر